Reklamovaný tovar môžete BEZPLATNE zaslať späť prostredníctvom ktoréhokoľvek výdajného miesta PACKETA. Postup je veľmi jednoduchý:
Poprípade zásielku zašlite na adresu:
Gold Hair s.r.o.
Karasova 1130/23
709 00 Ostrava
Česká republika
Reklamačný poriadok pre spotrebiteľov
Tento Reklamačný poriadok pre spotrebiteľov (ďalej len „reklamačný poriadok“) upravuje spôsob a podmienky reklamácie vád tovaru zakúpeného spotrebiteľom prostredníctvom on-line obchodu Gold Hair od našej spoločnosti:
Gold Hair s.r.o., so sídlom Karasova 1130/23, 709 00 Ostrava - Mariánské Hory
IČO: 04799241
IČ DPH: SK4120219103
zapísaná v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Ostrave, oddiel C, vložka 65202
adresa pre doručovanie: Gold Hair s.r.o., so sídlom
Karasova 1130/23, Mariánské Hory, 709 00 Ostrava
telefónne číslo: +420 734 127 332
kontaktný e-mail: info@goldhair.cz
1.1. Ako predávajúci zodpovedáme za to, že vám bol dodaný ten tovar, ktorý ste si objednali, a že tovar pri prevzatí nemá vady. To znamená, že tovar pri prevzatí konkrétne:
Ďalej zodpovedáme za to, že sa tieto vady nevyskytnú v záručnej dobe. V rámci záručnej doby taktiež zodpovedáme za cuchanie vlasov. Nad rámec zákonnej záručnej doby pre spotrebiteľov neposkytujeme žiadnu záruku na kvalitu.
1.2. Za vadu tovaru nie je možné považovať rozdielnosť odtieňov farieb v skutočnosti a na elektronických zobrazovacích zariadeniach. V prípade objednávky vlasov prosíme o kontrolu kvality (štruktúry, farby, dĺžky, vlnitosti) ihneď po prevzatí. Tieto vlastnosti tovaru nemôžu byť predmetom reklamácie. Ak tovar nezodpovedá vašej predstave, máte právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru v súlade s článkom 6 Všeobecných obchodných podmienok pre spotrebiteľov.
2.1. U nepoužitého spotrebného tovaru predstavuje záručná doba dvadsať štyri mesiacov od prevzatia tovaru, ak na webovom rozhraní, v dokumentoch priložených k tovaru alebo v reklame nie je stanovená dlhšia záručná doba.
2.2. Ak je na tovare uvedený dátum minimálnej trvanlivosti, lebo je u veci podliehajúcej rýchlemu skazeniu uvedená doba, do ktorej je potrebné vec použiť, trvá záručná doba do takéhoto dátumu. Berte na vedomie, že vlasy majú obmedzenú životnosť vyplývajúcu z ich povahy.
2.3. Zároveň vás upozorňujeme, že zachovanie obvyklých vlastností počas doby životnosti jednotlivých produktov je závislé na dodržovaní doporučenej starostlivosti o predĺžené vlasy, ktorá je dostupná na webovom rozhraní.
2.4. V prípade, že vám bude tovar vymenený lebo opravený, na nový tovar, resp. vymenené súčiastky a náhradné diely nebeží nová záručná doba. Záručná doba sa však v takom prípade predlžuje o dobu, počas ktorej ste nemohli kvôli vade tovar používať, t.j. konkrétne o dobu, počas ktorej je tovar v oprave.
3.1. Vaše práva z vadného plnenia sa riadia občianskym zákonníkom, konkrétne § 2099 až 2117, a tiež § 2165 až 2174.
3.2. V súlade s vyššie uvedenými ustanoveniami vám prináležia niektoré z nasledujúcich práv (jednotlivé práva však nie je možné kombinovať):
a) Doplnenie toho, čo chýba
Ak vám dodáme tovar v menšom množstve, ako ktoré bolo dohodnuté, alebo vám dodáme nekompletný tovar, máte právo na doplnenie toho, čo chýba.
b) Zľava z nákupnej ceny
Ak pri prevzatí tovaru existovala na tovare vada alebo sa vada vyskytla v záručnej dobe, môžete vždy požadovať primeranú zľavu z nákupnej ceny.
c) Výmena tovaru alebo vadných súčastí tovaru
Výmenu tovaru alebo vadnej súčasti tovaru môžete požadovať vždy, ak to nie je neúmerné k povahe vady (t.j. najmä v prípade, keď nie je možná bezprostredná oprava veci) a ak nejde len o nepodstatné porušenie zmluvy.
Právo na výmenu tovaru vám neprináleží v prípade, že je vadná len časť (súčasť) tovaru. Ak v priebehu reklamačného konania dospejeme k záveru, že je vadná len súčasť tovaru, vymeníme vám túto súčasť.
Požadovať výmenu tovaru nemôžete v prípade tovaru predávaného za nižšiu cenu. Namiesto toho môžete požadovať zľavu z nákupnej ceny.
d) Oprava veci
Ak je možné tovar opraviť, prináleží vám právo na bezplatné odstránenie vady. Ak sa počas reklamačného konania ukáže, že nie sme schopní tovar opraviť, budeme vás neodkladne informovať a môžete zvoliť iný tu uvedený spôsob vybavenia reklamácie.
e) Vrátenie peňazí (odstúpenie od zmluvy)
Vrátenie peňazí môžete požadovať len za predpokladu, že:
3.3. Podmienkou na výmenu tovaru alebo vrátenia peňazí (odstúpenie od zmluvy) je, že vrátite vec v takom stave, v akom ste ju dostali. Výnimkou sú prípady, keď:
a) došlo k zmene stavu v dôsledku prehliadky za účelom zistenia vady veci;
b) ste použili vec ešte pred objavením vady;
c) ste nespôsobili nemožnosť vrátenia veci v nezmenenom stave svojím konaním alebo opomenutím; alebo
d) ste vec predali ešte pred objavením vady, spotrebovali ju, alebo pozmenili vec pri obvyklom použití; ak sa tak stalo len čiastočne, vrátite nám, čo ešte vrátiť môžete, a dáte nám náhradu do výše, v ktorej ste mali z použitia veci prospech.
4.1. Práva z vadného plnenia vám neprináležia, ak:
4.2. Záruka a nároky zo zodpovednosti za vady sa ďalej nevzťahujú na:
4.3. O vadu tovaru – vlasov nejde v prípade, že:
5.1. Kupujúci je povinný uplatniť reklamáciu (chybu tovaru) u predávajúceho bez zbytočného odkladu po zistení chyby. Po uplatnení reklamácie je kupujúci povinný chybný tovar predávajúcemu obratom zaslať, alebo osobne doručiť; tým sa rozumie, že kupujúci musí chybný tovar odoslať či osobne doručiť predávajúcemu v lehote niekoľkých dní (najlepšie do 7 dní).
5.2. Reklamácie prijímame v našom sídle.
Ak máte záujem o opravu veci, a v potvrdení o trvaní práv z vadného plnenia (záručnom liste) je uvedená osoba určená k oprave, ste povinní uplatniť si reklamáciu u tejto osoby. Túto povinnosť máte len v prípade, že sa táto osoba nachádza na rovnakom mieste ako my alebo na mieste k vám bližšom.
5.3. Odporúčaný postup pri reklamácii:
Nesplnenie niektorého z vyššie uvedených krokov alebo nepredloženie ktoréhokoľvek z vyššie uvedených dokumentov nebráni kladnému vybaveniu reklamácie podľa zákonných podmienok.
5.4. Okamihom uplatnenia reklamácie je okamih, kedy nám bol oznámený výskyt vady a uplatnené právo zo zodpovednosti za vady predanej veci.
5.5. O doručenej reklamácii rozhodujeme ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu výrobku či služby potrebná k odbornému posúdeniu vady. Reklamácia vrátane prípadného odstránenia vady bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od dňa uplatnenia reklamácie, ak sa nedohodneme na dlhšej lehote.
5.6. Ak si zvolíte právo, ktoré vám nemôže byť z objektívnych dôvodov priznané (konkrétne u neodstrániteľných vád alebo v prípade výmeny tovaru, ktoré nie sú možné), budeme vás neodkladne kontaktovať. V takom prípade môžete zvoliť iné právo v súlade s týmto reklamačným poriadkom.
5.7. Pri reklamácii vám vydáme písomné potvrdenie o tom, kedy ste právo uplatnili, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie požadujete. Ďalej (po vybavení reklamácie) vám vydáme potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
5.8. V súlade s občianskym zákonníkom máte právo na úhradu účelne vynaložených nákladov pri uplatnení reklamácie tovaru. Berte na vedomie, že právo na úhradu týchto nákladov musíte uplatniť do jedného mesiaca po uplynutí lehoty, počas ktorej je potrebné vadu oznámiť.
Tento Reklamačný poriadok je platný a účinný od 20.08.2018.
Reklamačný poriadok pre podnikateľov a právnické osoby
Tento Reklamačný poriadok pre podnikateľov a právnické osoby (ďalej len „reklamačný poriadok“) upravuje spôsob a podmienky reklamácie vád tovaru zakúpeného podnikateľom či právnickou osobou prostredníctvom on-line obchodu Gold Hair od našej spoločnosti:
Gold Hair s.r.o., so sídlom Karasova 1130/23, Mariánské Hory, 709 00 Ostrava
IČO: 04799241
IČ DPH: SK4120219103
zapísaná v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Ostrave, oddiel C, vložka 65202
adresa pre doručovanie: Gold Hair s.r.o., so sídlom
Karasova 1130/23, Mariánské Hory, 709 00 Ostrava
telefónne číslo: +420 734 127 332
kontaktný e-mail: info@goldhair.cz
1.1. Predávajúci zodpovedá za to, že tovar pri prevzatí nemá vady. To znamená, že tovar pri prevzatí konkrétne:
Predávajúci neposkytuje žiadnu záruku na kvalitu a ustanovenia § 2113 občianskeho zákonníka sa neuplatnia, ak nebude individuálne dohodnuté inak.
1.2. Za vadu tovaru nie je možné považovať rozdielnosť odtieňov farieb v skutočnosti a na elektronických zobrazovacích zariadeniach.
2.1. Práva kupujúceho z vadného plnenia sa riadia občianskym zákonníkom, konkrétne § 2099 až 2117.
2.2. Ak je vada tovaru podstatným porušením zmluvy, kupujúcemu prináležia tieto práva z vadného plnenia:
a) odstránenie vady dodaním novej veci bez vady alebo dodaním chýbajúcej veci;
b) odstránenie vady opravou veci;
c) primeraná zľava z kúpnej ceny; alebo
d) odstúpenie od zmluvy.
2.3. Ak je vada tovaru nepodstatným porušením zmluvy, môže kupujúci požadovať:
a) odstránenie vady; alebo
b) primeranú zľavu z nákupnej ceny.
2.4. O zvolenom spôsobe riešenia reklamácie je kupujúci povinný informovať predávajúceho pri oznámení vady, inak o ňom rozhodne predávajúci. Vykonanú voľbu je možné zmeniť len po dohode s predávajúcim.
Ak kupujúci považuje vadu za podstatné porušenie zmluvy, je povinný to predávajúcemu doložiť.
Kupujúci berie na vedomie, že ak neuplatní svoje právo na zľavu z nákupnej ceny alebo neodstúpi od zmluvy, je predávajúci oprávnený dodať mu chýbajúci tovar alebo odstrániť právnu vadu (konkrétne dodať chýbajúce dokumenty).
2.5. Výmenu tovaru alebo odstúpenie od zmluvy nie je možné požadovať v prípade, že kupujúci nemôže vec vrátiť v tom stavu, v akom ju dostal. To neplatí v prípade, že:
a) došlo k zmene stavu v dôsledku prehliadky za účelom zistenia vady veci;
b) kupujúci použil vec ešte pred objavením vady;
c) kupujúci nespôsobil nemožnosť vrátenia veci v nezmenenom stave konaním alebo opomenutím; alebo
d) kupujúci vec predal ešte pred objavením vady, alebo pozmenil vec pri bežnom použití; k sa tak stalo len čiastočne, vráti kupujúci predávajúcemu, čo ešte vrátiť môže, a dá mu náhradu do výšky, v ktorej mal z použitia veci prospech.
3.1. Práva z vadného plnenia kupujúcemu neprináležia, ak o vade pred prevzatím veci vedel alebo vadu sám spôsobil.
3.2. Nároky zo zodpovednosti za vady sa ďalej nevzťahujú na:
3.3. V prípade nákupu vlasov nie je možné práva z vadného plnenia uplatniť, k sú vlasy zo strany kupujúceho chemicky upravené (farbené, melírované a iné), vystrihané či inak upravené, ďalej ak došlo pôsobením rôznych vonkajších javov (napr. mytím, česaním, žehlením apod.) k zmene pôvodného tvaru alebo farby vlasov, ak kupujúci použil nesprávny postup pri údržbe vlasov, ak sa vlasy samovoľne vysušujú alebo ak dochádza k vypadávaniu a vyčesávaniu vlasov. Kupujúci berie na vedomie, že u blond odtieňov (60, 163 a platina) je možné rýchlejšie opotrebovanie – predovšetkým vysušenie vlasov a rozštiepenie končekov, ktoré nemôže byť predmetom reklamácie. Práva z vadného plnenia taktiež nie je možné uplatniť v prípade poškodenia spojov vlasov z dôvodu používania silver šampónov.
4.1. Kupujúci je povinný reklamáciu u predávajúceho uplatniť bez zbytočného odkladu od zistenia vady. Pre prijímanie reklamovaného tovaru je určená kontaktná adresa predávajúceho.
4.2. Záväzný postup pri reklamácii:
4.3. Okamihom uplatnenia reklamácie je okamih, keď bol predávajúcemu doručený reklamovaný tovar.
4.4. V súlade s občianskym zákonníkom má kupujúci právo na úhradu účelne vynaložených nákladov pri uplatnení reklamácie tovaru. Kupujúci berie na vedomie, že právo na úhradu týchto nákladov musí uplatniť do jedného mesiaca po uplynutí lehoty, počas ktorej je potrebné vadu oznámiť.
Tento Reklamačný poriadok je platný a účinný od 20.08.2018 .