Stiahnuť reklamačný protokol Stiahnuť reklamačný protokol
Reklamovaný tovar môžete BEZPLATNE zaslať späť prostredníctvom ktoréhokoľvek výdajného miesta PACKETY. Postup je veľmi jednoduchý:
Poprípade zásielku zašlite na adresu:
Gold Hair s.r.o.
Karasova 1130/23
709 00 Ostrava
Česká republika
Reklamačný poriadok pre spotrebiteľov
Tento Reklamačný poriadok pre spotrebiteľov (ďalej len „reklamačný poriadok“) upravuje spôsob a podmienky reklamácie vád tovaru zakúpeného spotrebiteľom prostredníctvom on-line obchodu Gold Hair od našej spoločnosti:
Gold Hair s.r.o., so sídlom Karasova 1130/23, 709 00 Ostrava - Mariánské Hory
IČO: 04799241
IČ DPH: SK4120219103
zapísaná v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Ostrave, oddiel C, vložka 65202
adresa pre doručovanie: Gold Hair s.r.o., so sídlom Karasova 1130/23, Mariánské Hory, 709 00 Ostrava
telefónne číslo: +420 734 127 332
kontaktný e-mail: info@goldhair.cz
1. Za aké vady tovaru zodpovedáme?
1.1. Ako predávajúci zodpovedáme za to, že vám bol dodaný ten tovar, ktorý ste si objednali, a že tovar pri prevzatí nemá vady. To znamená, že tovar pri prevzatí najmä:
Nezodpovedáme za vady, ktoré sa na tovare vyskytnú až po jeho prevzatí.
Ak sa prejaví vada v priebehu jedného roka od prevzatia, predpokladá sa, že vec bola chybná už pri prevzatí, a to iba ak to povaha veci alebo vady vylučuje.
Ďalej zodpovedáme za to, že tovar popri dohodnutých vlastností:
V prípade zakúpenia vlasov sa naša záručná doba vzťahuje aj na strapatenie vlasov. Pokiaľ u vás dochádza k strapateniu zakúpených vlasov, je potrebné produkt bezodkladne reklamovať. Nad rámec zákonnej doby pre spotrebiteľov pre vytknutie vady neposkytujeme žiadnu záruku za akosť.
1.2. Za vadu tovaru nemožno považovať rozdielnosť odtieňov farieb v skutočnosti a na elektronických zobrazovacích zariadeniach. V prípade objednávky vlasov prosíme o kontrolu kvality (štruktúry, farby, dĺžky, vlnitosti) ihneď po prevzatí, tieto vlastnosti tovaru nemôžu byť predmetom reklamácie. Pokiaľ tovar nezodpovedá vašej predstave, máte právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru v súlade s článkom 6 Všeobecných obchodných podmienok pre spotrebiteľa.
2. V akej dobe je možné vadu vytknúť?
2.1. U nepoužitého spotrebného tovaru môže kupujúci vytknúť vadu, ktorá sa na veci prejaví v dobe dvoch rokov od prevzatia tovaru, ak nie je na webovom rozhraní, v dokumentoch priložených k tovaru alebo v reklame stanovená dlhšia záručná doba.
2.2. Pokiaľ je na tovare uvedený dátum minimálnej trvanlivosti, poprípade je u veci podliehajúcej rýchlej skaze uvedená doba, počas ktorej je možné vec použiť, trvá záručná doba do takého dátumu. Vezmite na vedomie, že vlasy majú obmedzenú životnosť vyplývajúcu z ich povahy.
2.3. Zároveň vás upozorňujeme, že životnosť jednotlivých produktov pri každodennom používaní klesá. To platí predovšetkým v prípade zakúpenia indických vlasov, ktorých životnosť spravidla nedosahuje životnosť dvoch rokov. Životnosť jednotlivých produktov je však závislá aj od dodržiavania odporúčanej starostlivosti o predĺžené vlasy, ktorú nájdete v detaile produktu, popr. informačnú sekciu na našich stránkach. Dôrazne vám teda odporúčame držať sa našich inštrukcií o starostlivosti o predĺžené vlasy.
2.4. V prípade, že vám bude tovar vymenený alebo opravený, na nový tovar, resp. vymenené súčiastky a náhradné diely nebeží nová záručná doba. Záručná doba sa však v takom prípade predlžuje o dobu, počas ktorej ste nemohli kvôli vade tovaru užívať, tj najmä o dobu, počas ktorej je tovar v oprave.
3. Aké práva z vadného plnenia máte?
3.1. Vaše práva z chybného plnenia sa riadia občianskym zákonníkom, najmä § 2099 až 2117, a tiež § 2165 až 2174b. Ustanovenia § 2106 a 2107 o právach z vadného plnenia sa nepoužijú.
3.2. V súlade s vyššie uvedenými ustanoveniami vám naleží niektoré z nasledujúcich práv (jednotlivé práva však nemožno kombinovať):
a) Zľava z kúpnej ceny
Pokiaľ pri prevzatí tovaru existovala na tovare vada alebo sa vada vyskytla v záručnej dobe, môžete požadovať primeranú zľavu z kúpnej ceny, pokiaľ:
Primeraná zľava sa určí ako rozdiel medzi hodnotou veci bez vady a vadnej veci, ktorú kupujúci obdržal.
b) Výmena tovaru
Výmenu tovaru v dôsledku existencie vady pri prevzatí tovaru môžete požadovať vždy, ibaže je zvolený spôsob odstránenia vady nemožný alebo v porovnaní s opravou veci neprimerane nákladný; to sa posúdi najmä s ohľadom na význam vady, hodnotu, ktorú by vec mala bez vady, a to, či môže byť vada odstránená opravou bez značných ťažkostí pre kupujúceho.
c) Oprava veci
Pokiaľ je možné tovar opraviť, patrí vám právo na bezplatné odstránenie vady. Pokiaľ sa v priebehu reklamačného konania ukáže, že nie sme schopní tovar opraviť, prípadne, že oprava je neprimerane nákladná, najmä s ohľadom na význam vady a hodnotu, ktorú by vec mala bez vady, sme oprávnení vás informovať o odmietnutí opravy. V takom prípade vás budeme bezodkladne informovať a môžete zvoliť iný tu uvedený spôsob vybavenia reklamácie.
d) Vrátenie peňazí (odstúpenie od zmluvy)
Vrátenie peňazí môžete požadovať iba za predpokladu, že:
Právo na odstúpenie od zmluvy vám nepatrí, ak je vada tovaru nevýznamná.
3.3. Podmienkou pre výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí (odstúpenie od zmluvy) je, že vrátite vec v tom stave, v akom ste ju obdržali. Výnimkou sú prípady, keď:
a) došlo k zmene stavu v dôsledku prehliadky za účelom zistenia vady veci;
b) ste použili vec ešte pred objavením vady;
c) ste nespôsobili nemožnosť vrátenia veci v nezmenenom stave svojím konaním alebo opomenutím; alebo
d) ste vec predali ešte pred objavením vady, spotrebovali ju, alebo pozmenili vec pri obvyklom použití; ak sa tak stalo len sčasti, vrátite nám, čo ešte vrátiť môžete, a dáte nám náhradu do výšky, v ktorej ste mali z použitia veci prospech.
4. Kedy nemožno práva z vadného plnenia uplatniť?
4.1. Práva z vadného plnenia vám nepatria, ak:
4.2. Záruka a nároky zo zodpovednosti za vady sa ďalej nevzťahujú na:
5. Zvláštne ustanovenia o zodpovednosti za vadu vlasov:
Pokiaľ ste zakúpili vlasy, uplatnia sa prednostne tieto ustanovenia:
5.1. V prípade zakúpenia vlasov sa naša záručná doba vzťahuje aj na strapatenie vlasov. Pokiaľ u vás dochádza k strapateniu zakúpených vlasov, treba produkt bezodkladne reklamovať.
5.2. V prípade objednávky vlasov prosíme o kontrolu kvality (štruktúry, farby, dĺžky, vlnitosti) ihneď po prevzatí, tieto vlastnosti tovaru nemôžu byť predmetom reklamácie.
5.3. Pokiaľ je na tovare uvedený dátum minimálnej trvanlivosti, poprípade je u veci podliehajúcej rýchlej skaze uvedená doba, počas ktorej je možné vec použiť, trvá záručná doba do takého dátumu. Vezmite na vedomie, že vlasy majú obmedzenú životnosť vyplývajúcu z ich povahy.
5.4. Upozorňujeme Vás, že životnosť jednotlivých produktov pri každodennom používaní klesá. To platí predovšetkým v prípade zakúpenia indických vlasov, ktorých životnosť spravidla nedosahuje životnosť dvoch rokov. Životnosť jednotlivých produktov je však závislá aj od dodržiavania odporúčanej starostlivosti o predĺžené vlasy, ktorú nájdete v detaile produktu, popr. informačnú sekciu na našich stránkach. Dôrazne vám teda odporúčame držať sa našich inštrukcií o starostlivosti o predĺžené vlasy.
5.5. Záruka a nároky zo zodpovednosti za vady sa nevzťahujú na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním – v prípade vlasov môže dochádzať napríklad k vlneniu, točeniu, strate pôvodného lesku a farby.
5.5. O vadu tovaru - vlasov sa nejedná najmä v prípade, že:
6. Ako postupovať pri reklamácii?
6.1. Kupujúci je povinný uplatniť reklamáciu (vadu tovaru) u predávajúceho bez zbytočného odkladu po zistení vady. Po uplatnení reklamácie je kupujúci povinný vadný tovar predávajúcemu obratom zaslať alebo osobne doručiť; tým sa rozumie, že kupujúci musí vadný tovar odoslať či osobne doručiť predávajúcemu v lehote niekoľkých dní (najlepšie do 7 dní).
6.2. Reklamáciu u nás môže uplatniť iba kupujúci, nie tretia osoba, ktorá u kupujúceho tovaru následne zakúpila.
6.3. Reklamácie prijímame v našom sídle.
Pokiaľ máte záujem o opravu veci, a v potvrdení o trvaní práv z vadného plnenia (záručnom liste) je uvedená osoba určená na opravu, ste povinní uplatniť reklamáciu u tejto osoby. Túto povinnosť máte iba v prípade, že sa táto osoba nachádza na rovnakom mieste ako my alebo na mieste k vám bližším..
6.4. Odporúčaný postup pri reklamácii:
Nesplnenie niektorého z vyššie uvedených krokov alebo nepredloženie ktoréhokoľvek z vyššie uvedených dokumentov nebráni kladnému vybaveniu reklamácie podľa zákonných podmienok.
6.5. Okamihom uplatnenia reklamácie je okamih, kedy nám bol oznámený výskyt vady a uplatnené právo zo zodpovednosti za vady predanej veci.
6.6. Pri uplatnení reklamácie vám vydáme písomné potvrdenie, ktoré obsahuje dátum uplatnenia reklamácie, čo je obsahom reklamácie, aký spôsob vybavenia reklamácie požadujete a taktiež vaše kontaktné údaje na účely poskytnutia informácie o vybavení reklamácie.
6.7. Reklamácie vrátane odstránenia vady vybavujeme najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa s vami v konkrétnom prípade nedohodne na dlhšej lehote. Ohľadom vybavenia reklamácie, vrátane jej spôsobu, vás budeme v tejto lehote informovať.
6.8. Pokiaľ zvolíte právo, ktoré vám nemôže byť z objektívnych dôvodov priznané (najmä pri neodstrániteľných vadách alebo v prípade výmeny tovaru, ktorá nie je možná), budeme vás bezodkladne kontaktovať. V takom prípade môžete zvoliť iné právo v súlade s týmto reklamačným poriadkom.
6.9. Po vybavení reklamácie vám vydáme potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
6.10. V súlade s občianskym zákonníkom máte právo na úhradu účelne vynaložených nákladov pri uplatnení reklamácie tovaru. Náklady vynaložené pri reklamácii tovaru zo zahraničia (vrátane napr. cla a obdobných poplatkov) v prípade tovaru zakúpeného v Českej republike nepovažujeme za účelne vynaložené náklady. Vezmite na vedomie, že právo na úhradu týchto nákladov musíte uplatniť do jedného mesiaca po uplynutí lehoty, v ktorej je potrebné vytknúť vadu.
Tento Reklamační řád je platný a účinný od 08.03.2024.
Reklamačný poriadok pre podnikateľov a právnické osoby
Tento Reklamačný poriadok pre podnikateľov a právnické osoby (ďalej len „reklamačný poriadok“) upravuje spôsob a podmienky reklamácie vád tovaru zakúpeného podnikateľom či právnickou osobou prostredníctvom on-line obchodu Gold Hair od našej spoločnosti:
Gold Hair s.r.o., so sídlom Karasova 1130/23, Mariánské Hory, 709 00 Ostrava
IČO: 04799241
IČ DPH: SK4120219103
zapísaná v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Ostrave, oddiel C, vložka 65202
adresa pre doručovanie: Gold Hair s.r.o., so sídlom
Karasova 1130/23, Mariánské Hory, 709 00 Ostrava
telefónne číslo: +420 734 127 332
kontaktný e-mail: info@goldhair.cz
1. Zodpovednosť predávajúceho za chyby
1.1. Predávajúci zodpovedá za to, že tovar pri prevzatí nemá vady. To znamená, že tovar pri prevzatí najmä:
Ďalej odpovedáme, že tovar vedľa dohodnutých vlastností:
Predávajúci neposkytuje žiadnu záruku za akosť a ustanovenie § 2113 Občianskeho zákonníka sa neuplatní, ak nebude individuálne dohodnuté inak.
1.2. Za vadu tovaru nemožno považovať rozdielnosť odtieňov farieb v skutočnosti a na elektronických zobrazovacích zariadeniach.
1.3. V prípade objednávky vlasov prosíme o kontrolu kvality (štruktúry, farby, dĺžky, vlnitosti) ihneď po prevzatí, tieto vlastnosti tovaru nemôžu byť predmetom reklamácie.
1.4. Pokiaľ u vás dochádza k strapateniu zakúpených vlasov, treba produkt bezodkladne reklamovať.
1.5. Upozorňujeme Vás, že životnosť jednotlivých produktov pri každodennom používaní klesá. To platí predovšetkým v prípade zakúpenia indických vlasov, ktorých životnosť spravidla nedosahuje životnosť dvoch rokov. Životnosť jednotlivých produktov je však závislá aj od dodržiavania odporúčanej starostlivosti o predĺžené vlasy, ktorú nájdete v detaile produktu, popr. informačnú sekciu na našich stránkach. Dôrazne vám teda odporúčame držať sa našich inštrukcií o starostlivosti o predĺžené vlasy.
2. Práva kupujúceho z chybného plnenia
2.1. Práva kupujúceho z chybného plnenia sa riadia občianskym zákonníkom, najmä § 2099 až 2117.
2.2. Pokiaľ je vada tovaru podstatným porušením zmluvy, patria kupujúcemu tieto práva z vadného plnenia:
a) odstránenie vady dodaním novej veci bez vady;
b) odstránenie vady opravou veci;
c) primeraná zľava z kúpnej ceny; alebo
d) odstúpenie od zmluvy.
2.3. Pokiaľ je vada tovaru nepodstatným porušením zmluvy, môže kupujúci požadovať:
a) odstránenie vady; alebo
b) primeranú zľavu z kúpnej ceny.
2.4. O zvolenom spôsobe riešenia reklamácie je kupujúci povinný informovať predávajúceho pri oznámení vady, inak o ňom rozhodne predávajúci. Vykonanú voľbu je možné meniť iba po dohode s predávajúcim.
Pokiaľ kupujúci považuje vadu za podstatné porušenie zmluvy, je povinný to predávajúcemu doložiť.
Kupujúci berie na vedomie, že pokiaľ neuplatní svoje právo na zľavu z kúpnej ceny alebo neodstúpi od zmluvy, je predávajúci oprávnený dodať mu chýbajúci tovar alebo odstrániť právnu vadu (najmä dodať chýbajúce dokumenty).
2.5. Výmenu tovaru alebo odstúpenie od zmluvy nemožno požadovať v prípade, že kupujúci nemôže vec vrátiť v tom stave, v akom ju obdržal. To neplatí v prípade, že:
a) došlo k zmene stavu v dôsledku prehliadky za účelom zistenia vady veci;
b) kupujúci použil vec ešte pred objavením vady;
c) kupujúci nespôsobil nemožnosť vrátenia veci v nezmenenom stave konaním alebo opomenutím; alebo
d) kupujúci vec predal ešte pred objavením vady, alebo pozmenil vec pri obvyklom použití; ak sa tak stalo len sčasti, vráti kupujúci predávajúcemu, čo ešte vrátiť môže, a dá mu náhradu do výšky, v ktorej mal z použitia veci prospech.
3. Nemožnosť uplatnenia práv z vadného plnenia
3.1. Práva z vadného plnenia kupujúcemu nepatria, pokiaľ o vade pred prevzatím veci vedel alebo vadu sám spôsobil.
3.2. Nároky zo zodpovednosti za vady sa ďalej nevzťahujú na:
3.3. V prípade nákupu vlasov nemožno práva z chybného plnenia uplatniť, pokiaľ:
Kupujúci berie na vedomie, že u blond odtieňov (60, 163 a platina) je možné rýchlejšie opotrebenie – predovšetkým vysušenie vlasov a rozstrapkanie končekov, ktoré nemôže byť predmetom reklamácie. Práva z vadného plnenia taktiež nemožno uplatniť v prípade poškodenia spojov vlasov z dôvodu používania silver šampónov.
4. Zvláštne ustanovenia o zodpovednosti za vadu vlasov:
Pokiaľ ste zakúpili vlasy, uplatnia sa prednostne tieto ustanovenia:
4.1. Pokiaľ u vás dochádza k strapateniu zakúpených vlasov, treba produkt bezodkladne reklamovať.
4.2. V prípade objednávky vlasov prosíme o kontrolu kvality (štruktúry, farby, dĺžky, vlnitosti) ihneď po prevzatí, tieto vlastnosti tovaru nemôžu byť predmetom reklamácie.
4.3. Upozorňujeme Vás, že životnosť jednotlivých produktov pri každodennom používaní klesá. To platí predovšetkým v prípade zakúpenia indických vlasov, ktorých životnosť spravidla nedosahuje životnosť dvoch rokov. Životnosť jednotlivých produktov je však závislá aj od dodržiavania odporúčanej starostlivosti o predĺžené vlasy, ktorú nájdete v detaile produktu, popr. informačnú sekciu na našich stránkach. Dôrazne vám teda odporúčame držať sa našich inštrukcií o starostlivosti o predĺžené vlasy.
4.4. Nároky zo zodpovednosti za vady sa nevzťahujú na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním – v prípade vlasov môže dochádzať napríklad k vlneniu, točeniu, strate pôvodného lesku a farby.
4.5. O vadu tovaru - vlasov sa nejedná najmä v prípade, že:
Kupujúci berie na vedomie, že u blond odtieňov (60, 163 a platina) je možné rýchlejšie opotrebenie – predovšetkým vysušenie vadného plnenia taktiež nemožno uplatniť v prípade poškodenia spojov vlasov z dôvodu používania silver šampónov.
5. Postup pri reklamácii
5.1. Kupujúci je povinný reklamáciu u predávajúceho uplatniť bez zbytočného odkladu od zistenia vady. Na prijímanie reklamovaného tovaru je určená kontaktná adresa predávajúceho.
5.2. Reklamáciu u nás môže uplatniť iba kupujúci, nie tretia osoba, ktorá u kupujúceho tovaru následne zakúpila.
5.3. Záväzný postup pri reklamácii:
5.4. Okamihom uplatnenia reklamácie je okamih, kedy bol predávajúcemu doručený reklamovaný tovar.
5.5. V súlade s občianskym zákonníkom má kupujúci právo na úhradu účelne vynaložených nákladov pri uplatnení reklamácie tovaru. Náklady vynaložené pri reklamácii tovaru zo zahraničia (vrátane napr. cla a obdobných poplatkov) v prípade tovaru zakúpeného v Českej republike nepovažujeme za účelne vynaložené náklady. Kupujúci berie na vedomie, že právo na úhradu týchto nákladov musí uplatniť do jedného mesiaca po uplynutí lehoty, v ktorej je potrebné vytknúť vadu.
Tento Reklamačný poriadok je platný a účinný od 08.03.2024.